یک بسته بندی اصولی و خلاقانه، ایجاد تقاضا برای محصول را افزایش خواهد داد و یکی از مهمترین ابزار ها در تبلیغات و بازاریابی محصول است. بسته بندی خوب کالا نیاز مشتریان به آن کالا را به خوبی یادآور می شود.

از دیرباز تا کنون ، انواع مختلف محصولاتی که انسان ها به یکدیگر عرضه میکردند، به بسته بندی های مختلف برای حمل و نقل و ارائه نیاز داشته اند. کارتن ها ، بسته های نایلونی، انواع بطری، انواع گالن های مواد شیمیایی یا خوراکی و ... اشکال مختلفی از بسته بندی بوده اند. جزئیات مهمی مانند درب گالن 4 لیتری، گاهی هنگام تولید از نظر ها به دور میماند، اما همین نکات ریز بینانه، هنگام استفاده مشتری از کالا یا هنگام خرید در فروشگاه مورد توجه قرار میگیرند.

امروزه صنعت بسته بندی علاوه بر ایجاد ایمنی، سلامت و تسهیل حمل و نقل، وظیفه ی هویت بخشی و تبلیغات محصولات را هم به دوش میکشد.  یکی از ابتدایی ترین نیاز های یک محصول ، بسته بندی آن است تا نخست امکان تقسیم، محافظت و حمل و نقل آن ایجاد شود و سپس هویت برند و جذابیت های لازم برای رقابت با دیگر محصولات هم تراز خود را به نمایش بگذارد.

بسته بندی ها در جهان کنونی هزاران شکل و حالت مختلف دارند و برای هر نوع محصول، گاهی صدها بسته بندی مختلف با روش های مختلف طراحی و تولید شده تا با افزایش جذابیت، راحتی حین مصرف و افزایش مدت نگهداشت کالا، مشتریان را برای خرید بیشتر ترغیب کند.

یک بسته بندی اصولی و خلاقانه، ایجاد تقاضا برای محصول را افزایش خواهد داد و یکی از مهمترین ابزار ها در تبلیغات و بازاریابی محصول است. بسته بندی خوب کالا نیاز مشتریان به آن کالا را به خوبی یادآور می شود.

 

<strong class='boldme'>درب</strong> گالن

معیار های جلب توجه به بسته بندی و درب گالن های خاص

گاهی محتوای دو کالای هم عنوان که کیفیت مشابهی هم دارند، فقط به واسطه بسته بندی متفاوت توسط مصرف کنندگان تمایز داده می شود و حتی ممکن است کالایی که کیفیت کمتر یا قیمت بیشتری داشته باشد، در مصاف دنیای فروش، به واسطه خلاقیت یا کیفیت موجود در بسته بندی، بیش از رقیب خود به فروش برسد. مثلا انواع درب گالن 4 لیتری خاص و درب گالن قیف دار که هنگام مصرف از ضایع شدن محتوای گالن جلوگیری می کند.

حتما برای خود شما هم پیش آمده که با ورود به فروشگاه های گوناگون، برخی از کالا ها بیش از دیگری فکر و توجه شما را جلب میکنند؛ حتی زمانی که به آن ها نیازی ندارید!  چه بسا اینکه در مواردی که بسته بندی کالا کیفیت بیشتری داشته باشد، به صورت ناخودآگاه این تفکر به ذهن شما خطور میکند که محتوای آن هم باید بهتر از دیگر کالاهای همترازش باشد، یا این نوع از بسته بندی برای حمل و نگهداری و استفاده آسان از آن محصول، به شما کمک خواهد کرد.

ویژگی های یک بسته بندی با کیفیت

در نگاه بنیادی هم بسته بندی یک محصول در وهله اول به منظور حفظ محتویات آن در برابر عوامل محیطی مانند نور، دما، غبار و ...، همچنین حمل و نقل کالا از کارخانه تا محل فروش و مصرف بوده است؛ لذا کیفیت بسته بندی در موضوعات مختلفی اعم از جنس بسته، حجم و وزن آن، اهمیت دارد.

دقت در پلمپ و وکیوم محصولات نیز خصوصا در رابطه با مواد غذایی و گالن های مواد شیمیایی بسیار حائز اهمیت است. امکان نشت مواد به بیرون از بست بندی، ورود عوامل فساد محصول به داخل بسته بندی ، امکان بروز تقلب، جابجایی یا تغییر در محتویات محصول توسط واسطه های سودجوی بازار، همگی از دلایلی هستند که اهمیت پلمپ و وکیوم کالا ها را نشان میدهد.

امروزه صنعت بسته بندی رشد و پیشرفت بسیار زیادی داشته است و کارخانجات و مجموعه های بسیار زیادی به صورت تخصصی خدمات تولید و طراحی بسته بندی های مختلف برای محصولات شرکت ها را را ارائه میدهند.

روغنموتور

تولید درب گالن روغن ها و مواد شیمیایی

یکی از پر کاربردترین اشکال بسته بندی ، انواع بطری و گالن مواد شیمیایی و روغن هاست. گالن های چند لیتری که مواد شیمیایی را پک میکنند، مانند گالن روغن موتور ، گالن روغن ترمز ، گالن ضد یخ ، گالن روغن های صنعتی  و ... دارای ویژگی های خاصی هستند که باید در تولید آن ها دقت زیادی لحاظ گردد. بسته بندی این گونه مواد شیمیایی باید به گونه ای انجام شود که امکان نشتی و نفوذ عوامل خارجی به داخل بسته و همچنین عکس آن یعنی احتمال نشت مواد خصوصا مایعات روغنی شیمیایی به بیرون از ناحیه درب گالن، به صفر برسد و ریسک تخریب و فساد محصول یا عوارض ناشی از بیرون ریزی مواد شیمیایی حتی بعد از باز کردن پلمپ درب گالن و بستن مجدد درب گالن، محتمل نباشد.

خرید درب گالن 4 لیتری ، خرید درب گالن یک لیتری ، خرید درب گالن در دهانه های مختلف برای سایر اندازه های گالن ها ( از یک لیتری تا 20 لیتری) ،  خرید درب گالن قیف دار ، خرید درب گالن تیوپ دار :

در زمینه تولید درب گالن شرکت های کمی در ایران با کیفیت و دقت زیاد در طراحی و تولید فعالیت می کنند. یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در این زمینه شرکت مهندسی روهین تراش ، تولید کننده انواع درب گالن در سایز ها و طرح های مختلف است که با توجه به نیاز روز کشور در زمینه بروز بودن فناوری مرتبط با بسته بندی و با تکیه به دانش تخصصی کارشناسان طراحی و تولید انواع درب گالن ، سهم قابل توجهی در صنعت بسته بندی و درب گالن دارد. شرکت روهین تراش، تولید کننده درب گالن در انواع و اقسام کاربرد ها، طرح ها و اندازه های متفاوت است که محصولات خود را به سراسر ایران و کشور های همسایه ارائه میکند.

تناسب قیمت درب گالن ها نسبت به سایر رقبا با توجه به وسعت حجم تولید ، تیراژ  فوق العاده و خرید مستقیم شما از تولید کننده درب گالن ، کیفیت عالی، استفاده از مواد اولیه درجه یک و عدم استفاده از مواد بازیافتی در درب گالن ، طراحی منحصر بفرد درب گالن و ارائه مدل های خلاقانه و به روز در صنعت بسته بندی با نگاه به راحتی و نیاز های حین مصرف مشتریان و در نهایت ارتباط شراکت گونه با مشتریان و اعتماد متقابل به واسطه ی قریب به سی سال تجربه در صنعت، مهمترین ویژگی های این شرکت تولیدی ( گروه مهندسی روهین تراش ) می باشد.

برای مشاهده محصولات خاص شرکت میتوانید از طریق منوی سایت،  به صفحه محصولات وارد شده و در صورت نیاز به مشاوره یا طرح سوالات و دریافت لیست قیمت درب گالن، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تولید درب گالن 4 لیتری ، تولید درب گالن یک لیتری ، تولید درب گالن در دهانه های مختلف برای سایر اندازه های گالن ها ( از یک لیتری تا 20 لیتری) ،  تولید درب گالن قیف دار ، تولید درب گالن تیوپ دار ، تنها بخشی از فعالیت های شرکت روهین تراش است.