fa en

شرکت روهین تولید کننده گالن و درب گالن های یک الی 20 لیتری

شرکت روهین تولید کننده گالن و درب گالن های یک الی 20 لیتری

smartphone

درباره روهین تراش

شرکت مهندسی روهین تراش

تولید انواع درب گالن و محصولات سفارشی

شرکت روهین تراش از سال 1372 به عرصه صنعت و تولید قدم گذاشت. این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و تخصص در صنعت پلاستیک و خصوصا تولید درب های گالن، نامی شناخته شده در میان فعالان این عرصه دارد.
طراحی بی‌نقص و تولید درب گالن، تخصص کارشناسان ماست که در سال‌های متمادی، اعتماد و رضایت مشتریان را، برای ما به ارمغان آورده است.
مدیران روهین تراش به استمرار همکاری با مشتریان گذشته تا حال خود که ناشی از همراهی مدام در روند معاملات و اعتماد در شرایط سخت اقتصادی بوده، افتخار می کنند.
شرکت روهین تراش در راستای چشم انداز و استراتژی توسعه محور خود ، اقدام به تولید با کیفیت ترین محصولات درب گالن در جهان نموده است که برای دستیابی به این مهم از با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در تمام بازار و بروزترین دستگاه های جهان استفاده می‌کند. این فرایند حیاتی که پلاستیک حین تزریق بدون رگه و تولید پلیسه اضافی به دست شما مصرف کنندگان گرامی برسد نتیجه سالها کار و تلاش متخصصان این حوزه است که در نهایت میتواند به افزایش کیفی محصول نسبت به محصولات موجود در بازار بینجامد. صادرات محصولات روهین تراش به خارج از کشور نیز گواهی بر تولید کارشناسی شده و همچنین با کیفیت این محصولات است.مجموعه تولید درب گالن روهین تراش یکی از مجموعه های بزرگ تزریق پلاستیک کشور است که ظرفیت تولید میلیون ها قطعه در ماه را دارد.


چاپ   ایمیل
درباره  روهین تراش